Методична комісія класних керівників
“У вихованні, усе повинно базуватися на особі вихователя, тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела людської особистості. Ніякі статути і програми, ніякий штучний організм закладу, хоч би як хитро він був придуманий, не може замінити особистості в справі виховання”
Д.Ушинський
Документація методичної комісії класних керівників:
СКЛАД МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ
Ірина ДОНЦОВА – заступник директора з навчально-виховної роботи
Світлана ВАСИЛЕНКО – практичний психолог
Тетяна СНІСАР – педагог соціальний
№ з/п | ПІБ класного керівника | Група закріплена за класним керівником |
1 | Тетяна СНІСАР | В24Р |
2 | Альвіна ХАЖО | О24С |
3 | Наталія КРЮКОВА | З24В |
4 | Жанна КОНОВАЛЕНКО | С24Е |
5 | Наталія МАМЗЕНКО | С23Н |
6 | Євгенія ПЕТРЕНКО | З23Н |
7 | Олена УГРЮМОВА | Е23Т |
8 | Наталія ЗАВ’ЯЗАЛОВА | О23А |
9 | Наталія ЛАФА | О22С |
10 | Валентина ГРЕБЕНЬ | С22Т |
11 | Світлана КОЛІСНІЧЕНКО | Е22К |
12 | Світлана ВАСИЛЕНКО | В22О |
13 | Юлія ЦЕЙКО | З22Р |
План роботи методичної комісії класних керівників на 2024-2025 н.р. |
Методична проблема комісії:
«Формування життєвих компетентностей учнів у особистісно-зорієнтованому середовищі училища через сучасні технології гуманізації виховання, створення умов для цілеспрямованого систематичного розвитку людини як суб'єкта діяльності, особистості, індивідуальності»
Методичні проблеми над якими працюють класні керівники ЦВПУ ім. М.Федоровського у 2024-2025 н.р.
1.Тетяна СНІСАР:
«Формування та розвиток моральних цінностей, як одна із головних рис кваліфікованого робітника»;
2.Альвіна ХАЖО
«Згуртування учнівського колективу та виховання моральних якостей особистості»;
3.Жанна КОНОВАЛЕНКО:
«Формування здорового способу життя та безпечної поведінки на основі розвитку життєвих компетентностей»;
4.Наталія КРЮКОВА
«Формування в здобувачів освіти громадянської позиції, національної свідомості, активного і відповідального ставлення до життя»;
5.Наталія МАМЗЕНКО:
«Виховання людських цінностей у здобувачів освіти шляхом розвитку життєвих компетентностей»;
6.Наталія ЗАВ’ЯЗАЛОВА:
«Формування гуманістичної спрямованості особистості в процесі виховання моральної культури»;
7.Олена УГРЮМОВА:
«Формування життєвих компетентностей здобувача освіти за допомогою сучасних інформаційно-комунікаційних технологій»;
8.Євгенія ПЕТРЕНКО:
«Виховання особистості здобувача освіти, як національно-свідомого громадянина»;
9.Наталія ЛАФА:
«Формування системи патріотичного виховання через освітньо-виховне середовище в умовах розвитку сучасної професійно-технічної освіти»;
10.Валентина ГРЕБЕНЬ:
«Формування національної свідомості здобувачів освіти, через призму патріотичного виховання»;
11.Юлія ЦЕЙКО:
«Формування у здобувачів освіти почуття відповідальності за свої вчинки»;
12.Світлана КОЛІСНІЧЕНКО:
«Формування дружнього, організованого колективу через активізацію індивідуального впливу та колективної виховної роботи».
13.Світлана ВАСИЛЕНКО:
«Формування загальнокультурної компетентності здобувачів освіти у контексті вимог сьогодення»;
Головні вимоги до науково-методичної роботи над проблемною темою:
Для розв'язання методичної проблеми МК кожен класний керівник в своїй навчальній групі працює у певному напрямку:
На І курсі:
- Адаптація здобувачів освіти в новому колективі, дотримання елементарних норм моралі увзаємостосунках в колективі, сім ї.
- Робота класного керівника по згуртуванню колективу, формування позитивних якостей здобувачів освіти.
- Робота по вихованню в здобувачів освіти відповідного ставлення до навчання. Попередження правопорушень.
- Вивчення особистості здобувачів освіти в учнівському колективі, дотримання елементарних нормморалі у взаємостосунках в колективі.
На ІІ і ІІІ курсах:
- Виховання інтересу до навчання, попередження правопорушень, культура поведінки.
- Виховання відповідного ставлення до навчання, розширення пізнавального і культурного світогляду.
- Робота класного керівника щодо формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її інтересів і потреб.
- Виховання культури поведінки здобувачів освіти, попередження правопорушень. Робота класного керівника щодо формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її інтересів і потреб.
Робота класних керівників спрямована на:
Педагогічні завдання методичної комісії на 2024-2025н/р:
Вирішення завдань виховної роботи здійснюється за напрямами:
Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.
Критерії | Виховні досягнення |
Високий рівеньсформованості громадянина – патріота України | Любов до Батьківщини, до рідного краю; повага до державних символів. Усвідомлення значущості української мови і ставлення до неї як до духовної цінності. Знання та усвідомлення необхідності дотримуватись конституційно – правових норм. Сформованість активної громадянської позиції, відповідальності за долю України. Усвідомлення національної ідеї, готовність переведення її в етико-антропологічну площину. Готовність до захисту інтересів Батьківщини. Стійке усвідомлення і застосування своїх прав, обов’язків, свобод. Участь в житті школи і учнівському самоврядуванні. Повага і толерантне ставлення до представників інших етносів, віро сподівань і культур. |
Ціннісне ставлення до людей
Критерії | Виховні досягнення |
Сформованість планетарного та ноосферного мислення. | Інтеграція національних та загальнолюдських цінностей. Готовність до моральних вчинків на засадах гуманного ставлення до людей. Активна участь у доброчинній діяльності. Здійснення вільного морального вибору. Навички соціальної взаємодії. Потреба допомагати іншим. |
Ціннісне ставлення до природи.
Критерії | Виховні досягнення |
Сформованість екологічної культури: гармонійне співіснування з природою та зв’язок з національними традиціями; навичок екологічного партнерства. | Знання екологічного законодавства; знання основ безпечної життєдіяльності в умовах екологічної кризи; участь у природоохоронній діяльності. Знання особливостей інформації, харчової та радіаційної безпеки. Знання поновлювальних та альтернативних джерел енергії. Усвідомлення феномена людської природи і духовності, впливу природного довкілля на менталітет людини. Навички оздоровлення довкілля; відповідальне ставлення до природи, правових норм, до природи як середовища існування людини. Почуття особистої причетності до збереження природних багатств відповідальності за них. |
Ціннісне ставлення до праці.
Критерії | Виховні досягнення |
Сформованість:
- усвідомлення дітьми значущості праці;
- потреби в трудовій активності;
- знань економічних законів і проблем суспільства;
- ініціативності;
- готовність до творчої діяльності.
|
Знання соціально – економічного законодавства України. Сформованість практичних умінь і навичок ведення домашнього господарства; навичок колективної діяльності. Практичне володіння основами ділової етики, інформаційно-комунікативними технологіями. Професійне самовизначення. Уявлення про техніку пошуку роботи. Проектування професійної діяльності. Сформованість корпоративної культури. Творчі і трудові досягнення. |
Ціннісне ставлення до культури і мистецтва
Критерії | Виховні досягнення |
Сформованість високого рівня естетичної культури на основі сприймання та оцінювання художніх шедеврів національної та світової класики, сучасного мистецтва. |
Сформованість потреби спілкування з мистецтвом (сприймання художніх творів, власна співтворчість). Розуміння і аналіз художніх образів мистецтва. Вміння розрізняти цінності і квазіцінності (піднесене і повторне); готовність до створення естетичного середовища. Навички до розробки і участь в творчих і мистецьких проектах; творче самовираження і самореалізація. Участь у позакласній та позашкільній діяльності. |
Ціннісне ставлення до себе
Критерії | Виховні досягнення |
Рівень сформованості здорового способу життя (духовного і фізичного) | Розуміння та аналіз «Я-концепції». Імунітет до асоціальних впливів; готовність до виконання різних соціальних ролей. Вміння орієнтуватися та адаптуватися у життєвих ситуаціях; вміння розв’язувати конфлікти на основі толерантності, терпіння. Володіння навиками самовиховання. Визначення життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів. |
Всі ці напрямки тісно пов'язанні між собою і сприятимуть вирішенню найбільш актуальних проблем у поведінці, формуванні світогляду і характеру учнів.
Прогнозований результат методичної комісії класних керівників
Основними формами виховної роботи в училищі є:
- Інформаційно-масові (дискусії, диспути, конференції, тренінги, лекції, відео лекторії, подорожі до джерел рідної культури, історії держави і права, створення публікацій та ін.).
- Діяльнісно - практичні (творчі групи, екскурсії, свята змагання, огляди-конкурси, олімпіади).
- Діалогічні (бесіда, міжрольове спілкування, зустрічі з видатними особистостями).
- Індивідуальні (доручення, творчі завдання, звіти, індивідуальна робота тощо).
- Наочні (виставки учнівської творчості, книжкової виставки, тематичні стенди тощо).
Методична комісія класних керівників співпрацює
з такими соціальними партнерами:
Центральноукраїнський державний будинок художньої та технічної творчості |
Обласний благодійний фонд «Повернення до життя» |
Клініка «Дружня до молоді» |
Управління з питань захисту прав дітей Міської ради міста Кропивницького |
Головне територіальне управління юстиції у Кіровоградській області |
Кропивницький ВП ГУНП в Кіровоградській області |
Бібліотека-філія №2 МЦБС м. Кропивницького |
Кіровоградська обласна бібліотека для юнацтва ім. Є. Маланюка, місто Кропивницький |
Кіровоградський міськрайонний центр зайнятості |
КЗ «Ліцей "Науковий" Міської ради міста Кропивницького» |
Нормативно-правова база м/к класних керівників
Нормативно-правові акти
Закони України
Постанови Кабінету Міністрів України
Нормативні акти МОН