logotype
  • Головна
  • Про училище
    • Ліцензія
    • Історія
    • Партнери
    • Статут
    • Положення
  • Прозорість
    • Державні закупівлі
    • Звіти
  • Новини училища
  • Контакти
  • Фотоальбом
  • Сторінка директора
    Сторінка директора
    • План роботи
    • Щорічний звіт директора
    • Програма розвитку
  • Абітурієнту
    Абітурієнту
    • Професії
      Професії
      • Офісний службовець (бухгалтерія)
      • Верстатник широкого профілю; оператор верстатів з програмним керуванням
      • Зварник
      • Електромонтер з ремонту та обслуговування електроустаткування
      • Слюсар-ремонтник
      • Монтажник санітарно - технічних систем і устаткування. Газозварник.
    • Умови прийому
    • ЗАПОВНИТИ АНКЕТУ ВСТУПНИКА
    • ОНЛАЙН - РЕЄСТРАЦІЯ НА НАВЧАННЯ ВНУТРІШНЬО ПЕРЕМІЩЕНИХ ОСІБ
  • Педагогічний колектив
    Педагогічний колектив
    • Адміністрація
    • Викладачі
    • Майстри в/н
  • Виховна робота
    Виховна робота
    • Гурткова робота
    • Методична комісія
    • Робота з батьками
    • Система виховної роботи
    • Учнівське самоврядування
    • Психологічна служба
    • Нормативно-правові документи
    • Інструкції з безпеки життєдіяльності
    • Попередження і профілактика булінгу (цькування)
  • ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІДРОЗДІЛ "ВИХОВНА РОБОТА"
    ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ПІДРОЗДІЛ "ВИХОВНА РОБОТА"
    • Робота заступника директора з виховної роботи
    • Робота практичного психолога
    • Робота педагога соціального
    • Робота гуртків
    • Спортивна робота
    • Бібліотека
  • Навчальний процес
    Навчальний процес
    • Майстру
    • Викладачу
  • ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
    ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ
    • РОЗКЛАД НА ІІ СЕМЕСТР 2021-2022 Н.Р. (З 28.02.22)
    • РОЗКЛАД НА ІІ СЕМЕСТР 2021-2022 Н.Р. (З 01.02.22)
    • РОЗКЛАД НА І СЕМЕСТР 2021-2022 Н.Р. (З 30.11 - 03.12) група С20Н
    • РОЗКЛАД НА І СЕМЕСТР 2021-2022 Н.Р. (З 25.10)
    • РОЗКЛАД НА І СЕМЕСТР 2021-2022 Н.Р. (З 20.09)
    • Розклад на ІІ семестр 2020-2021 н.р (з 20.03)
    • Розклад на ІІ семестр 2020-2021 н.р (з 14.01.-23.02)
    • Розклад на І семестр 2020-2021 н.р.
    • Розклад на ІІ семестр 2019-2020 н.р
  • ЗНО 2022
  • Методична робота
    Методична робота
    • Методичний кабінет
    • Передовий педагогічний досвід
    • Методичні комісії
    • Методична скарбниця
    • Віртуальний методичний кабінет
    • Підвищення кваліфікації
    • Атестація
  • Вiртуальний музей
    Вiртуальний музей
    • Iсторiя училища
    • Видатнi випускники
  • Навчально - практичний центр
    Навчально - практичний центр
    • Інформація про центр
    • Плани робіт навчально - практичного центру
  • Дуальна форма навчання
  • Бібліотека
  • Корисні ресурси
  • Про нас пишуть
  • Доступність закладу освіти осіб з особливими потребами
  • Охорона праці
  • Контакти служб для звернення громадян
  • Накази

Останні новини

  • #СвітПрофесій "Верстатник широкого профілю. Оператор верстатів з програмним керуванням"
  • Рух – це здорово!
  • Лист сина України
  • Тиждень природничих наук
  • ВИШИВАНА ПРОФОСВІТА КІРОВОГРАДЩИНИ!

Зверніть увагу

  • Довідник "У разі надзвичайної ситуації або війни"
  • Довідник безбар’єрності
  • Санітарний регламент
  • Безпека на дорозі
  • Обережно: грип!
  • ОБЕРЕЖНО! Вибухонебезпечні предмети
  • ЕЛЕКТРОСТРУМ. БЕРЕЖИСЬ УРАЖЕННЯ!
  • Телефони гарячих ліній у випадку надзвичайних ситуацій
  • Безпека в Internet
  • Права людини
  • Результати вибору електронних версій оригінал-макетів підручників
  • Кодекс академічної доброчесності
  • Кодекс корпоративної культури
  • Профілактика інфікування і поширення коронавірусу

gnv

dity gl

Зараз на сайті

На сайті 13 гостей та відсутні користувачі

Методична комісія класних керівників

“У вихованні, усе повинно базуватися на особі вихователя, тому що виховна сила виливається тільки з живого джерела людської особистості. Ніякі статути і програми, ніякий штучний організм закладу, хоч би як хитро він був придуманий, не може замінити особистості в справі виховання”

Д.Ушинський

 

Документація методичної комісії класних керівників:

 План роботи методичної комісії

 

СКЛАД МЕТОДИЧНОЇ КОМІСІЇ КЛАСНИХ КЕРІВНИКІВ

Донцова І.М. – заступник директора з виховної роботи

Заяц О.В. – педагог соціальний

Сергієнко А.Ю. – бібліотекар

№ з/п ПІБ класного керівника Група закріплена за класним керівником
1 Ланевська А.Л. В21Р
2 Крюкова Н.М. С21Е
3 Коноваленко Ж.В. З21В
4 Зав’язалова Н.І. Е21О
5 Угрюмова О.Ю. В20Н
6 Мамзенко Н.О. С20Н
7 Петренко Є.М. З20Н
8 Лагно З.М. Е20Т
9 Цейко Ю.Д. О20А
10 Паливода М.І. З19Р
11 Колісніченко С.Г. Е19К
12 Хажо А.В. С19Т

 Науково – методична проблема виховної роботи: 

«Використання передових технологій виховного процесу як умови формування шлях життєвих та професійних компетенцій здобувачів освіти, забезпечення повноцінного, духовного і фізичного розвитку, охорона і зміцнення їх здоров’я»

Методична комісія працює над проблемою:

 «Впровадження сучасних інноваційних технологій у виховний процес з метою якісного формування ключових компетентностей здобувачів освіти та самореалізації особистості»

 

Методичні проблеми над якими працюють класні керівники  ЦВПУ ім. М.Федоровського у 2021-2022 н.р.

1.      Хажо А.В.:

«Формування загальнокультурної компетентності здобувачів освіти у контексті вимог сьогодення»;

2.      Паливода М.І.:

«Формування національної свідомості здобувачів освіти, через призму патріотичного виховання»;

3.      Колісніченко С.Г.:

«Формування дружнього, організованого колективу через активізацію індивідуального впливу   та колективної виховної роботи»;

4.      Ланевська А.Л.:

«Формування та розвиток моральних цінностей, як одна із головних рис кваліфікованого робітника»;

5. Мамзенко Н.О.:

«Виховання людських цінностей у здобувачів освіти шляхом розвитку життєвих кмпетентностей»;

6. Петренко Є.М.:

«Виховання особистості здобувача освіти, як національно-свідомого громадянина»;

7. Угрюмова О.Ю.:

«Формування життєвих компетентностей здобувача освіти за допомогою  сучасних  інформаційно-комунікаційних технологій»;

8.       Лагно З.М.:

«Система роботи класного керівника з формування правового світогляду та культури підліткової молоді»;

9.      Цейко Ю.Д.:

«Формування у здобувачів освіти почуття відповідальності за свої вчинки»;

10. Крюкова Н.М.:

«Формування в здобувачів освіти громадянської позиції, національної свідомості, активного і відповідального ставлення до життя.»;

11. Коноваленко Ж.В.:

«Формування здорового способу життя та безпечної повндінки на основі розвитку життєвих компетентностей»;

12. Зав’язалова Н.І.:

 «Формування гуманістичної спрямованості особистості в процесі виховання моральної культури»

   Головні вимоги до науково-методичної роботи над проблемною темою:

- відповідність системи науково – методичної роботи сучасному замовленню суспільства, держави, навчального закладу;
- науковість;
- системність;
- послідовність, доступність, безперервність;
- конкретність;
- урахування особливостей кожного викладача, диференційований підхід допедагогів;
- єдність теорії і практики;
- оперативність, мобільність;
- творчий характер.

Для розв'язання методичної проблеми МК кожен класний керівник в своїй навчальній групі працює у певному напрямку:

На І курсі: 

  • Адаптація здобувачів освіти в новому колективі, дотримання елементарних норм моралі увзаємостосунках в колективі, сім ї.
  • Робота класного керівника по згуртуванню колективу, формування позитивних якостей здобувачів освіти.
  • Робота по вихованню в здобувачів освіти відповідного ставлення до навчання. Попередження правопорушень.
  • Вивчення особистості здобувачів освіти в учнівському колективі, дотримання елементарних нормморалі у взаємостосунках в колективі.

На ІІ і ІІІ курсах: 

  • Виховання інтересу до навчання, попередження правопорушень, культура поведінки.
  • Виховання відповідного ставлення до навчання, розширення пізнавального і культурного світогляду.
  • Робота класного керівника щодо формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її інтересів і потреб.
  • Виховання культури поведінки здобувачів освіти, попередження правопорушень. Робота класного керівника щодо формування позитивних якостей особистості, практичного розвитку її інтересів і потреб.

Робота класних керівників спрямована на:

- формування в учнівських колективах престижності праці, підвищення ролі робітничих професій, розуміння їхнього значення в особистісному розвитку та місце у соціально-економічному розвитку держави;
- збереження національної культури, традицій та звичаїв народів, що проживають в Україні, підтримку почуття національної самосвідомості у поєднанні з розумінням місця і ролі свого народу і країни в розвитку світової культури;
- розвиток творчих можливостей і здібностей учнів;
- виховання в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя;
- розвиток конкретних інтелектуальних, вольових, емоційних, фізичних здібностей та якостей вихованців;
- виховання особистості в колективі; формування умінь налагоджувати взаємодію, співпрацю, вміння дипломатично виходитиз конфліктних ситуацій;
- використання можливостей учнівського самоврядування у вихованні активної соціальної позиції учнів, розвитку їх уміння братиина себе відповідальність за прийняті рішення;
- впровадження сучасних виховних систем у педагогічну практику.

Педагогічні завдання методичної комісії на 2021-2022н/р: 

- підвищення рівня фахової майстерності класних керівників;
- подолання й попередження виникнення труднощів у виховній роботі;
- опанування педагогічними працівниками нових форм та методів виховної роботита практичне їх застосування;
- вивчення та узагальнення передового досвіду класних керівників;
- тісна взаємодія з батьками з метою безперервного та систематичного формуваннянавиків поведінки;
- створення системи виховної роботи спрямованої на створення сприятливих умов для розвитку, саморозвитку і розкриття особистості учнів;
- створення відповідних умов для формування і розвитку високоінтелектуальноїсвідомої особистості з громадянською позицією, яка готова до конкурентногообрання свого місця в житті на основі обраного профілю роботи;
- посилити індивідуальну роботу з дітьми, схильними до правопорушень;
- приділити особливу увагу організації роботи з обдарованими дітьми;
- працювати над створенням оптимальних умов для розвитку обдарованих учнів,забезпечення їх самореалізації;
- спрямувати роботу класного керівника для формування спільної програми дій училища  і сім'ї у становленні юної особистості;
- працювати над вдосконаленням та розвитком системи учнівського самоврядування.

 

Вирішення завдань виховної роботи здійснюється за напрямами:

Ціннісне ставлення особистості до суспільства і держави.

Критерії Виховні досягнення
Високий рівеньсформованості громадянина – патріота України Любов до Батьківщини, до рідного краю; повага до державних символів. Усвідомлення значущості української мови і ставлення до неї як до духовної цінності. Знання та усвідомлення необхідності дотримуватись конституційно – правових норм. Сформованість активної громадянської позиції, відповідальності за долю України. Усвідомлення національної ідеї, готовність переведення її в етико-антропологічну площину. Готовність до захисту інтересів Батьківщини. Стійке усвідомлення і застосування своїх прав, обов’язків, свобод. Участь в житті школи і учнівському самоврядуванні. Повага і толерантне ставлення до представників інших етносів, віро сподівань і культур.

Ціннісне ставлення до людей

Критерії Виховні досягнення
Сформованість планетарного та ноосферного мислення. Інтеграція національних та загальнолюдських цінностей. Готовність до моральних вчинків на засадах гуманного ставлення до людей. Активна участь у доброчинній діяльності. Здійснення вільного морального вибору. Навички соціальної взаємодії. Потреба допомагати іншим.

Ціннісне ставлення до природи.

Критерії Виховні досягнення
Сформованість екологічної культури: гармонійне співіснування з природою та зв’язок з національними традиціями; навичок екологічного партнерства. Знання екологічного законодавства; знання основ безпечної життєдіяльності в умовах екологічної кризи; участь у природоохоронній діяльності. Знання особливостей інформації, харчової та радіаційної безпеки. Знання поновлювальних та альтернативних джерел енергії. Усвідомлення феномена людської природи і духовності, впливу природного довкілля на менталітет людини. Навички оздоровлення довкілля; відповідальне ставлення до природи, правових норм, до природи як середовища існування людини. Почуття особистої причетності до збереження природних багатств відповідальності за них.

Ціннісне ставлення до праці.

Критерії Виховні досягнення
Сформованість:
-          усвідомлення дітьми значущості праці;
-          потреби в трудовій активності;
-          знань економічних законів і проблем суспільства;
-          ініціативності;
-          готовність до творчої діяльності.

Знання соціально – економічного законодавства України. Сформованість практичних умінь і навичок ведення домашнього господарства; навичок колективної діяльності. Практичне володіння основами ділової етики, інформаційно-комунікативними технологіями. Професійне самовизначення. Уявлення про техніку пошуку роботи. Проектування професійної діяльності. Сформованість корпоративної культури. Творчі і трудові досягнення.

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Критерії Виховні досягнення
Сформованість високого рівня  естетичної культури на основі сприймання та оцінювання художніх шедеврів національної та світової класики, сучасного мистецтва.

Сформованість потреби спілкування з мистецтвом (сприймання художніх творів, власна співтворчість). Розуміння і аналіз художніх образів мистецтва. Вміння розрізняти цінності і квазіцінності (піднесене і повторне); готовність до створення естетичного середовища. Навички до розробки і участь в творчих і мистецьких проектах; творче самовираження  і самореалізація. Участь у позакласній  та позашкільній діяльності.

Ціннісне ставлення до себе

Критерії Виховні досягнення
Рівень сформованості здорового способу життя (духовного і фізичного) Розуміння та аналіз «Я-концепції». Імунітет до асоціальних впливів; готовність до виконання різних соціальних ролей. Вміння орієнтуватися та адаптуватися у життєвих ситуаціях; вміння розв’язувати конфлікти на основі толерантності, терпіння. Володіння навиками самовиховання. Визначення життєвих пріоритетів, цілей та ідеалів.

Всі ці напрямки тісно пов'язанні між собою і сприятимуть вирішенню найбільш актуальних проблем у поведінці, формуванні світогляду і характеру учнів.

Прогнозований результат методичної комісії класних керівників

1. Високий теоретичний, науково-методичний рівень класних керівників з питань педагогіки і психології.
2. Виховання культури спілкування та рівня вихованості учнів.
3. Оволодіння класними керівниками сучасними виховними технологіями, формами і методами роботи.
4. Використання проектних технологій у виховній роботі класних керівників.
5. Впровадження проектів з правової освіти та виховання в учнівських колективах
7. Друк кращих творчих доробок виховних заходів на сторінках фахових видань.

Основними формами виховної роботи в училищі є:

  • Інформаційно-масові (дискусії, диспути, конференції, тренінги, лекції, відео лекторії, подорожі до джерел рідної культури, історії держави і права, створення публікацій та ін.).
  • Діяльнісно - практичні (творчі групи, екскурсії, свята змагання, огляди-конкурси, олімпіади).
  • Діалогічні (бесіда, міжрольове спілкування, зустрічі з видатними особистостями).
  • Індивідуальні (доручення, творчі завдання, звіти, індивідуальна робота тощо).
  • Наочні (виставки учнівської творчості, книжкової виставки, тематичні стенди тощо).

 Методична комісія класних керівників співпрацює

з такими соціальними партнерами:

Центральноукраїнський державний будинок художньої та технічної творчості

Обласний благодійний фонд «Повернення до життя»

Клініка «Дружня до молоді»

Управління з питань захисту прав дітей Міської ради міста Кропивницького

Головне територіальне управління юстиції у Кіровоградській області

Кропивницький ВП ГУНП в Кіровоградській області

Бібліотека-філія №2 МЦБС м. Кропивницького

Кіровоградська обласна бібліотека для юнацтва ім. Є. Маланюка, місто Кропивницький

Кіровоградський міськрайонний центр зайнятості

КЗ «Ліцей "Науковий" Міської ради міста Кропивницького»

 
 

 Нормативно-правова база м/к класних керівників

 Нормативно-правові акти

 1. Загальна декларація прав людини, прийнята і проголошена Генеральною асамблеєю Організації Об’єднаних Націй 10 грудня 1948 року.
2. Декларація прав дитини, проголошена Генеральною асамблеєю Організацій Об’єднаних Націй 20 листопада 1959 року.
3. Конвенція про права дитини, прийнята Генеральною асамблеєю Організації Об’єднаних Націй 20 листопада 1989 року.
4. Всесвітня декларація про забезпечення виживання, захисту ірозвитку дітей.
5. Конституція (Основний Закон) України

 

Закони України

6. “Про освіту” (зі змінами і доповненнями).
7. “Про професійно-технічну освіту”
8. “Про позашкільну освіту
9. “Про охорону дитинства”
 
Укази Президента України
 
10. “Про Національнудоктрину розвитку освіти”
11. “Про додаткові заходи щодо забезпечення виховання Національної програми “Діти України”
13. “Про Національну програму “Репродуктивне здоров’я»
14. “Про невідкладні додаткові заходи щодо зміцнення моральності усуспільстві та утвердження здорового способу життя”
15. “Про Національну програму правової освіти населення”
16. “Про Програму роботи з обдарованою молоддю»

Постанови Кабінету Міністрів України

17. “Про програму профілактики ВІЛ-інфекції/СНІДу»
18. “Про Програму “Українська родина”.
19. “Про затвердження Національної програми патріотичного виховання населення, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства.
20. “Про Програму запобігання торгівлі людьми”
21. Проект Концепції громадянського виховання особистості в умовах розвитку Української державності
22. Концепція державної сімейної політики

Нормативні акти МОН

23. Концепція виховання дітей і молоді в національній системі освіти, затверджена колегією Міністерства освіти і науки України.
24. Положення про класного керівника навчального закладу системи загальної середньої освіти, затверджене наказом Міністерства освіти і науки України
25. Положення про роботу методичної комісії класних керівників

Посилання

pedpresa

   
department    

  

 

zno
koippo

  

dekom-mon

 

 

pto

 

  

 nmkpto

©  2022  ЦВПУ ім. М. Федоровського
top