Відкриті уроки
У рамках підготовки до атестації були проведені відкриті уроки.
У рамках підготовки до атестації були проведені відкриті уроки, на яких викладачі та майстри виробничого навчання продемонстрували свою педагогічну майстерність, володіння інноваційними педагогічними та інформаційно - комунікаційними технологіями, бажання і вміння змінюватизвичні стереотипи організації уроку.
Викладач української мови та літератури Данилюк Н.М. провела урок на тему:«Ю. Яновський. «Подвійне коло». Ідея протиставлення загальнолюдських вартостей класовим. Проблеми розпаду роду, родини, як трагедії народу» до якого були розроблені завдання за допомогою сервісу LearningApps.org:
Викладач англійської мови Зав’язалова Н.І. на уроці на тему: «Зроби правильний вибір», використовувала інтернет – технології для формування професійної лексики:
Паливода М.І., викладач математики, на своєму уроці ««Від закоханості до кохання. Призма» використовувала Інтернет - ресурси (робота на сторінці «Призма» ВКонтакті, куди учні заходили зі своїх мобільних телефонів, планшетів, ноутбуків та знаходили теоретичний матеріал до теми, різнорівневі завдання для розв’язування задач, домашнє завдання)
Викладач хімії Бєрдавцева Р.В. провела урок з використанням проектної технології – веб-квест на тему: «Лужні метали. Натрій та Калій»
Майстер виробничого навчання та викладач спеціальних дисциплін Білокрилова О.Ю. провела відкриті уроки на тему: «Антивірусні програми та методи їх застосування» (з предмету «Основи роботи на ПК») та урок виробничого навчання «Використання фігурного тексту WORDART” з використанням ІКТ.
На уроці географії на тему: «Італія. Особливості ЄГП. Населення та господарство» викладач Мамзенко Н.О. використала роботу в мережі Internet для організації самостійної роботи учнів на етапі вивчення нового матеріалу.
Майстер виробничого навчання з професії «Електрогазозварник» Скирда В.В. провів відкритий урок на тему: «Зварювання пластин в нижньому положенні шва»